LSD25 אסיד

מינון מומלץ: 75-125 מיקרוגרם.
משך השפעה כוללת: כ12 שעות.

מה הוא LSD?
LSD
או בשמו המלא ‘d-Lysergic Saüre Diethylamide’
הוא סם הזיות פסיכדלי קלאסי ורב עוצמה אך בטוח מבחינה פיזית ונוירולוגית שפעיל ממינון של 20 מיקרוגרם. מנה סטנדרטית של LSD נעה בין 75-125 מיקרוגרם (מיקרוגרם = אחד חלקי מיליון גרם). מדובר באחד החומרים היחידים שפעילים ממינונים נמוכים כל כך. משך הטריפ הוא כ12 שעות.

עד כמה נפוץ לקבל תחליף שימכר לנו תחת השם LSD?

סטטיסטית, רוב מה שימכר בשוק תחת השם LSD אכן יהיה LSD.
איסוף נתונים של מעבדות שונות שמקבלות דגימות מצרכנים שחושדים שהLSD שלהם מזויף מראה כי רוב הדגימות מתגלות כאמיתיות. ולמרות זאת, אחד לכמה דיווחים מראה לנו את החומרים האחרים שעשויים להמכר לכם במרמה.
ובפשטות? רוב מה שימכר לכם כLSD כנראה יהיה LSD אמיתי ולא חומר אחר.

ובכל זאת
מה כן עשוי להמכר לנו כLSD ומה הם הסיכונים?

מקורות מפוקפקים עשויים למכור גם חומרים זולים יותר בדרך כלל ממשפחת NBOMe וDoX. חומרים אלו אינם מגיעים ממשפחת הארגוטמינים כמו LSD ואופן פעולתם אחר. לעומת LSD, לחומרים אלו עשויה להיות מינון יתר וסיכונים גבוהים משמעותית מצריכת LSD.
דבר זה נעשה לעיתים במרמה ולפעמים בטעות מתוך חוסר מודעות.
לעיתים נדירות גם עשויות להמכר נגזרות (לרוב יקרות מLSD ולכן לא נפוץ שהן שימכרו במקום LSD) של LSD כLSD כמו
‏ 1P-LSD, AL-LAD, ETH-LAD, ALD-52…
ואף עשויים למכור לכם גם פנטניל כLSD.
LSD כמעט לעולם לא מגיע מדולל בחומר נוסף משום שאין מספיק מקום על בול סטנדרטי להכיל גם מינון פעיל של אל.אס.די וגם של חומר נוסף.

דרכי זיהוי לLSD אמיתי:

  1. גודל הבול – אם אתם קונים בול LSD הגודל הממוצע שלו בדרך כלל לא יהיה מעל ל1 על 1 ס״מ (בדר״כ 0.63~ עד 1 ס״מ). אם הבול גדול יותר
    לא בהכרח מעיד הדבר שלא מדובר בLSD אך היות ומינון של LSD נמדד במיקרוגרמים הוא לא צורך מקום רב במיוחד על פני הבול לעומת חומרים רבים אחרים שמשקלם נמדד במיליגרמים ומצריכים שטח רב יותר להתפרש עליו.
  2. סימון חומר מחקר – אם מסומן על הבול כיתוב של חומר מסוים אז סביר להניח שמדובר בחומר שכתוב על הבול. גם כן, לא בהכרח. אבל – מעבדות שמפיצות חומרי מחקר בדרך כלל משווקות אותן על קרטון לבן עם כיתוב של שם החומר לאורך כל בול וציור המולקולה על שטח גב בולים מחוברים.
  3. טעם – LSD חסר טעם וריח. (קחו לתשומת לבכם שאם טפטפו על ממתק יהיה מתוק ואם טופטף בבקבוקון עם שאריות של הנוזל שהיה בו לפני כן עשוי להיות טעם ממנו.) אם הבול/טיפה בטעם מאוד מר, זה לא LSD.
  4. בליעה – LSD פעיל גם בספיגה אוראלית וגם בבליעה. מספר חומרים ממשפחת
    ‏NBOMe
    (לדוגמא 25i-NBOMe) אינם פעילים בבליעה.
  5. ערכות בדיקה! – ערכת בדיקה Ehrlich Reagent (ארליך) בודקת נוכחות של LSD בדגימה. (יש מאמר נוסף על ערכות בדיקה, חפשו במפתח העניינים).
    אם זו טיפה אז שמים במבחנת פלסטיק ומטפטפים עליה טיפה אחת של ארליך וצופים בשינוי הצבע בהתאם לטבלה שתצורף לכם לבקבוקון הבדיקה. אם זה בול אז גוזרים פינה קטנה, מניחים על צלחת קרמיקה ומטפטפים עליה. תוצאה חיובית מעידה על נוכחות טבעת אינדול. תחליפי LSD זולים לא עוברים את הבדיקה וגם רוב נגזרות הLSD (שכאמור נדירות יותר להמכר בטעות כLSD משום שהן יקרות יותר [ובטוחות כמו LSD לשימוש]) לא עוברות את הבדיקה הזו בחיוביות.
  6. בדיקת מעבדה – בדיקת מעבדה (GC/MS) תתן תוצאה חד משמעית להאם יש בידך LSD או חומר אחר. זו גם הדרך היחידה לדעת בוודאות כמה מיקרוגרם יש לך בדגימה.
    מעבדה בינלאומית מומלצת: //energycontrol-international.org/drug-testing-service/

כל זה מסבך אותי. יש משהו פשוט יותר במקום LSD?

אם כל זה יותר מידי בשבילכם אז יש תחליף. קיימת נגזרת בשם 1P-LSD (1-Propionyl-d-Lysergic Acid Diethylamide) שמשפיעה זהה לLSD וככל הנראה מהווה כ Pro-Drug לLSD. משמע הגוף קולט את המולקולה כLSD. מדובר בחומר שמגיע מגרמניה בה הוא עדיין חוקי לחלוטין ולכן המינון אמין ומופץ בבולים לבנים עם כיתוב 1P-LSD לאורכו.(הם מפיצים גם גבישים.) הבול בגודל 1x1cm ותמיסת הLSD מחולקת שווה בשווה על הבול ולכן נוח להתעסקות. -הבעיה? יחסית נדיר ומעט יקר יותר. מופץ לרוב ב100 או 125 מיקרוגרם.

כיום מופצת נגזרת חוקית חדשה של הlsd, מכיוון שה1p-lsd יצא מחוץ לחוק, בשם 1cp-lsd, או
1-cyclopropionyl lysergic acid diethylamide.

האמת על LSD מדולל:

אנשים רבים נוטים לחשוב על סמך ניתוח אישי של תחושת החוויה כי החומר שקנו מדולל בחומרים מסוכנים כמו מת׳אמפטמין או סטריכנין (חומר ששומש בעבר כחומר הדברה)
צרכנים לעיתים יקשרו בין מאפיינים של החוויה עצמה לחומר שהאל.אס.די דולל בו.
לדוגמא: תחושה של מרץ ואנרגיות תחת השפעת אל.אס.די עשויה לגרום לצרכן להאמין שהחומר דולל במת׳אמפטמין.
צרכן עשוי גם להאשים חוויה רעה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *