קאטמין קטמין

קטאמין הוא חומר בעל שימוש רפואי נרחב להרדמה, אילחוש, ובשנים האחרונות גם בטיפול בדיכאון. במינונים נמוכים קטאמין הוא חומר קליל שמעט מזכיר אלכוהול, אבל ככל שעולים במינונים ההשפעות שלו כחומר מאלחש ודיסוציאטיבי הולכות ונהיות נוכחות יותר בחוויה.
צריכה של קטאמין נעשית בהסנפה, משום שצריכה בבליעה דורשת כמות גדולה פי 3 ובהתאם לכך גדלים גם הנזקים הגופניים שלה. ניתן לצרוך אותו גם בהזרקה לשריר, אך דרך צריכה זו לא מומלצת אלא אם אתם יודעים ממש טוב מה אתם עושים.

פרוטוקול מומלץ בפעם הראשונה

  1. לוודא כי לא נצרך אלכוהול בשעות שלפני הצריכה (לא לשלב אף פעם – מאוד לא נעים וגם מסוכן). כמו בכל פעם ראשונה, מומלץ לקחת נקי מסמים אחרים כולל וויד.
  2. להתחיל עם שורות של 20-40 מ”ג (בערך הכמות בבאמפ)
  3. לחכות לפחות 20 דק’ (זמן העליה) כדי להחליט אם רוצים לחזק.

דגשי בטיחות כלליים

  1. קטאמין יכול להיות ממכר, במיוחד בקרב אנשים המועדים לכך. בשימוש קבוע הוא יכול לגרם לנזקים בלתי הפיכים לשלפוחית השתן והכליות, ואף למוח. את הנזק לשלפוחית השתן והכליות ניתן למנוע באמצעות צריכה של EGCG לפני הקטאמין, אבל לאחר שהנזק כבר נוצר אין דרך לתקן אותו.
  2. הטולרנס לקטאמין מתפתח לאט ולאורך זמן, ולוקח לו שנים לרדת חזרה.
  3. לשימוש פנאי בטוח כדאי להגביל הצריכה לעד 300 מ”ג (סה”כ בסשן, לא שורה אחת) ולחכות לפחות 3 שבועות עד השימוש הבא, תמיד כדאי יותר.
  4. מומלץ לקחת בסביבה בטוחה ורגועה. אפשר בקלות לאבד שיווי משקל וליפול, ומשום קטאמין הוא חומר מאלחש זה די נפוץ שאנשים נפצעים ולא שמים לב עד הרבה יותר מאוחר.
  5. במינונים גבוהים חשוב להיות עם אדם נוסף שיוכל לעזור במקרה של התעלפות שעלולה להיות מלווה בהקאות וחסימת דרכי נשימה.

קיי-הול
במינונים גבוהים, תלוי משקל גוף אבל בדר”כ בין 80 ל 150 מ”ג שנלקחים על פני פרק זמן קצר, קטאמין מייצר חוויה דיסוציאטיבית חזקה שמכונה k-hole אשר במהלכה הגוף משותק לחלוטין והתודעה נמצאת על קו התפר שבין הרדמה מלאה לערות. זו חוויה אשר שונה מהותית מחוויות קטאמין במינונים נמוכים יותר. מומלץ לבצע בנוכחות טריפ סיטר מנוסה שיודע איך להתנהל במצבים של חנק או הפסקת נשימה.

שילובים
קטאמין הוא חומר מדכא ולכן יכול להיות מסוכן בשילוב עם חומרים מדכאים אחרים – אלכוהול, נוגדי חרדה, אופיאטים, ועוד.
תמיד חשוב לבדוק את בטיחות השילוב

כיוון קטמין בטלגרם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *